Služby

Ostatní

Mytí vozů

Pin Lokalita: Staré Město u Uh. Hradiště
Hodiny Typ úvazku: Dohoda o provedení práce
KnihaKontakt: krystofova.janka@araver.cz

Náplň práce

  • Ruční mytí exteriérů a interiérů osobních automobilů

Požadujeme

  • pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup k práci
  • základní uživatelskou znalost PC
  • samostatnost
  • řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • práci na dobu neurčitou
  • motivující finanční ohodnocení
  • firemní oděv
  • firemní stravování za dotovanou cenu
  • Práce PO-PÁ
  • přátelský kolektiv

Životopisy zasílejte na : krystofova.janka@araver.cz


Zasláním životopisu uchazeči souhlasí se zpracováním osobních údajů.

Dotaz

Zaujala vás tato pozice? No tak to je skvělé! Pošlete nám životopis a domluvíme si pohovor!

Poslat životopis

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.