Služby

Nový ENYAQ iV: Pokrokový, vyvážený a sebevědomý

Nový model ENYAQ iV zaujme na první pohled svým dynamickým a emotivním designem s neobvyklými proporcemi. První elektrická ŠKODA byla představena na světové premiéře v Praze 1. září. ENYQA iV přináší výraznou evoluci designového jazyka značky.

Doporučená prodejní cena je 1 189 900 Kč včetně DPH. Základní verze ŠKODA ENYAQ iV 60 s bohatou standardní výbavou a cenovkou 1 059 900 Kč bude k dispozici pro zákaznické předobjednávky v průběhu podzimu. Pro nejnáročnější zákazníky je určena exkluzivní limitovaná série tzv. Founders Edition, která nabídne to nejlepší z modelové řady ENYAQ. Tato vrcholná edice, která odkazuje na zakladatele firmy, je k dispozici za 1 379 900 Kč.

Jaký je nový ENYAQ iV?

Elektrizující: eMobilita v podání značky ŠKODA znamená ostře řezané linie, které vozu propůjčují dynamiku a podněcují emoce. Model ENYAQ iV nabízí více než jen krásu na první pohled. Jde mnohem dále a přináší do každodenního života zákazníků nejmodernější technologie.

Bezpečný: Zcela nové elektrické SUV je navrženo tak, aby chránilo nejen vlastní posádku, ale současně zajišťovalo bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu. Model ENYAQ iV neustále sleduje své okolí a je za všech okolností připraven pomoci. Asistovaná jízda pomáhá za pohybu, zatímco Antikolizní asistent si poradí s kritickými situacemi, o bezpečnou jízdu se pak postará devět airbagů, včetně středového airbagu mezi řidičem a spolucestujícím na předním sedadle.

Nový ENYAQ iV: Pokrokový, vyvážený a sebevědomý

Design nového modelu zajistí osvětlená přední maska Crystal Face s uvítacím efektem. Matrix-LED světlomety či top LED zadní světla s dynamickými směrovkami. Pohodlí při cestování Vám zajistí třízónová automatická klimatizace nebo panoramatická střecha.

První elektrické SUV značky ŠKODA je emotivní a výrazné, avšak uchovává si typicky vysokou praktičnost a úspornost. Designový jazyk ŠKODA udělal další krok kupředu. Dynamická silueta vozu je viditelná na první pohled. Díky koncepci celého elektromobilu mohli designéři navrhnout krátkou, vysokou kapotu, na kterou navazuje výrazně skloněné čelní sklo. Výsledkem je dynamická silueta vozu a vzezření výkonného SUV.

Elegantní zadní část zdobí LED zadní světla. Stejně jako ostatní modely značky má i model ENYAQ iV v zadní části nápis ŠKODA vyvedený v jednotlivých písmenech. Zavazadlový prostor má objem 585 litrů.

TECHNOLOGIE:

- 13" samostatně stojící středový displej

- 5,3" virtuální kokpit ve standartní výbavě

- Head-up displej s rozšířenou realitou

ZÁKLADNÍ INFORMACE:

- ŠKODA ENYAQ iV na jedno nabití 82kWh akumulátoru ujede až 510 km

- nabíjení trvá pomoci rychlého nabití pouze 38 minut

- průměrnému evropskému řidiči, který ujede asi 50 km denně, postačí nabití jednou týdně

Další informace k novému modelu Vám také sdělí náš prodejní tým ve Starém Městě.

Radek Hrabinec
Vedoucí prodeje nových vozů ŠKODA a specialista ŠKODA Handy

 

Patrik Hasa
Prodejce nových vozů ŠKODA

 

 

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.